چگونه برای مدیریت نفروپاتی IgA رژیم غذایی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای مدیریت نفروپاتی IgA رژیم غذایی

چگونه باید برای مدیریت رژیم غذایی نفروپاتی IgA؟ همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی ایفا می کند، اگر چه غیر ممکن است برای درمان این بیماری تنها در رژیم غذایی بستگی دارد، اما بدون کنترل خوب، غذاهای شما را ممکن است پیشرفت بیماری خود را تشدید کنند.

با توجه به تحقیقات، بدون نیاز به کنترل مواد غذایی آنها را در زمانی که بیمار نفروپاتی IgA هیچ کاهش عملکرد کلیه وجود دارد. اما یک بار کلیه ها نمی توانند به طور طبیعی مانند قبل، آنها نیاز به برنامه رژیم غذایی سخت، از جمله نمک محدود، پروتئین، حتی مصرف آب.

با این حال، مصرف نمی کند وسیله می تواند نمی کنند. به طور معمول پروتئین باید در 0.7-1.0 گرم محدود، و مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا است توصیه، آنها ممکن است ماهی، سفیده تخم مرغ، شیر، گوشت بدون چربی، و غیره برای مردم با تورم و یا فشار خون بالا از جمله، آنها همچنین باید پرداخت نزدیک توجه به نمک و مصرف آب. معمولا، مصرف نمک باید کمتر از 1G برای هر روز، و آب نباید بیش از 800-1200 لیتری باشد.

در همین حال، به منظور تامین تغذیه به اندازه کافی به بدن، افراد مبتلا به این بیماری باید میوه و سبزیجات، اما بدون غذا خوردن ترشی. تند و تحریک کننده مواد غذایی، مانند سیر، پیاز و فلفل را نیز باید اجتناب کنند. علاوه بر این، آنها باید به اندازه کافی استراحت داشته و به شکل یک عادت زندگی سالم، دور از دخانیات و الکل است که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید.

اما افراد مختلف دارای شرایط فیزیکی و بیماری های مختلف، به طوری که آنها نیاز به برنامه رژیم غذایی خود را بر اساس راهنمایی کنید. در صورت امکان، شما می توانید آن را با کمک متخصص تغذیه خود و یا دکتر آنلاین ما را، هر دو آنها را می توانید از مشاوره خوب به شما بدهد.

اما به یاد داشته باشید که مهم ترین چیز این است برای پیدا کردن یک درمان مناسب، زودتر می توانید آن را دریافت، اثر درمانی بهتر را می توان به دست آورد.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی و IgA، نفروپاتی IgA، رژیم غذایی بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: